WITTENSTEIN Service Portal:
One gate. All support.

Yeni web tabanlı WITTENSTEIN Service Portal’ı, WITTENSTEIN ürününüzün hizmet ömrü boyunca sizi destekler – Kurulumundan devreye alınmasına, bakımından, ürünün değişimine kadar. Portal, ürününüzle ilgili tüm güncel bilgilere, dokümantasyona, eğitici videolara, firmware dosyalarına ve iletişim bilgilerine erişim sağlar. Ayrıca hızlı ve kolay bir şekilde yedek ürün talebinde bulunabilir ve muayene veya onarım için gönderi kaydı oluşturabilirsiniz.

WITTENSTEIN Service Portal'ına git

 

Ürünün Seri Numarasını veya Service Portal kodunu girmeniz yeterlidir. Alternatif olarak, ürün üzerindeki DataMatrix kodunu tarayarak, ürüne ait özel bilgi ve hizmetlere doğrudan erişebilirsiniz. Akıllı telefon veya tabletlerinizde kullanabileceğiniz uygulamayı ücretsiz olarak indirebilirsiniz.

Yeni web tabanlı WITTENSTEIN Service Portal’ı, WITTENSTEIN ürününüzün hizmet ömrü boyunca sizi destekler – Kurulumundan devreye alınmasına, bakımından, ürünün değişimine kadar.

Öne Çıkan Unsurlar

Ürün Bilgisine Hızlı Erişim

Ürün bilgilerine saniyeler içinde ulaşabilirsiniz - örneğin:

  • Teknik performans verileri
  • Kullanım kılavuzu, veri sayfaları, sertifikalar vs. gibi önemli dokümanlar
  • Ürün durumu ve yerine geçen ürünler
  • Montaj ve aksesuar bileşenlerine genel bakış
  • Montaj ve devreye alma için eğitici videolar
  • Ürününüze ait ayrıntılı açıklama

Hızlı Montaj ve Devreye Alma

Ürünün, eksene emniyetli bir şekilde bağlanması ve yapılandırılması için gerekli teknik verileri bir bakışta görebilirsiniz:

  • Motorların ve aktüatörlerin karakteristik eğrileri 
  • Motorlar ve aktüatörler için enkoder veri sayfaları
  • Motorlar, aktüatörler ve sürücüler için kablo veri sayfaları
  • Sürücülerin devreye alınması için eğitici videolar
  • Motor montajı için eğitici videolar
  • Sürücüler için yazılım dosyaları
  • cynapse'ın devreye alınması için başlangıç paketi

Yedek Ürünlerde Hızlı İşleme Alma

Ürününüzün kendisine ait benzersiz bir tanımlamaya sahip olması, aynı yedek parçayı veya yerine geçen ürünü, doğru bileşen ve gerekli aksesuar ile kolayca sipariş etmenizi mümkün kılmaktadır. Acil durumlarda WITTENSTEIN speedline® servisimizi kullanabilirsiniz. Böylece siparişiniz 24 veya 48 saat içinde fabrikadan çıkış yapacak ve yedek tahrikiniz en kısa sürede size ulaşacaktır.

Sorularınız için Doğru Başvuru Noktası

WITTENSTEIN Service Portalı hangi ürün ve ülke için hangi hizmet noktasının sorumlu olduğu bilgisini verir. Bu sayede doğrudan ilgili ekip ile iletişime geçmenizi sağlar. Müşteri Hizmetleri ekibimiz, sizi ihtiyaç duyduğunuz her zaman desteklemekten mutluluk duyar. Kurulum, devreye alma ve onarım ile ilgili tercih ettiğiniz dilde size özel uzman tavsiyelerinden yaralanın.

Smart Services ile Play IIoT

WITTENSTEIN Service Portal'ında ürününüzün dijital bir görüntüsü kayıtlıdır. Böylece, endüstri 4.0 ortamında akıllı ürünlerin ve servislerin kullanımı için gerekli temel şart sağlanmıştır. cynapse gibi akıllı ürünler kullanılıyorsa, daha kolay bir devreye alma ve doğru kullanım için aktif Smart Services'ları net bir şekilde görebilirsiniz. Gelecekte WITTENSTEIN Service Portal’ı üzerinden daha gelişmiş Smart Services hizmetleri sunulacaktır, bunları dilediğiniz zaman sorgulayabilirsiniz.

Müşteriye Özel Bakım Hizmetleri

WITTENSTEIN Service Portalı, muayene veya onarım talebinizi hızlı ve kolay iletmenizi sağlar. Ürün gönderi isteğinizi bize bildirmenizin ardından alıcı adresli bir taşıma belgesi gönderilir. Deneyimli WITTENSTEIN Müşteri Hizmetleri ekibi, plansız kesintiyi önlemek ve verimliliği artırmak için kısa iş bitirme süreleri ve geniş kapsamlı destek ile yüksek kalite ve titizlikte hızlı onarımı sağlar.

Avantajlarınız:

Hızlı

Doğru ve güncel ürün bilgisi parmaklarınızın ucunda. Doküman aramak için zaman harcamak artık geçmişte kaldı.

Kolay Erişim

Masaüstü bilgisayar veya mobil cihazlar ile WITTENSTEIN Service Portal'ına erişebilir ve sezgisel bir şekilde gezinebilirsiniz.

Güncel

Verilerin, dokümanların ve yazılımın en güncel haliyle bulunması hata olasılığını minimize eder.

Kişisel

Daha fazla destek için konusunda uzman olan, ilgili yetkiliye doğrudan ulaşabilirsiniz.

Anlaşılır

Teslimat tarihindeki firmware sürümüne ve en son sürüme de erişirsiniz.

Uluslararası

Service Portal’ın altı farklı lisan sürümü mevcut (EN, DE, ES, IT, FR, TR).

Portal’a erişiminiz

WITTENSTEIN Service Portal'a ürünlerinizin seri numarasını girmek suretiyle masaüstü bilgisayarınızdan, ya da ürünün üzerindeki DataMatrix kodunu taramak suretiyle mobil cihazınızdan (tablet veya akıllı telefon) kolayca ulaşabilirsiniz.

Service Portal'a git